De dimecres 23 novembre 2022 fins a dissabte 26 novembre 2022
Fem pública la llista dels seleccionats pel jurat del VI Concurs de Pintura i Escultura. En total, hi ha 21 artistes seleccionats, d'entre els 72 que es van presentar inicialment al certamen. D'aquests 72, 13 són de Llavaneres, 42 de Mataró i el Maresme, 14 de Barcelona i comarques barcelonines, 1 de les comarques de Girona, 1 de Madrid i 1 d'Amsterdam. En el document adjunt hi trobareu la relació. El jurat està format per Rosa Codina-Esteve, professora de la Facultat de Belles Arts de Barcelona i artista, Pere Pascual, crític d'art, i Núria Poch, directora del Consorci Museu d'Art Contemporani de Mataró-Col·lecció Bassat. La lectura del veredicte del jurat i la inauguració de l'exposició amb les obres seleccionades es va fer el divendres 25 de novembre a les set de la tarda. El primer premi ha sigut per a Carles Castellví Pau, de Sant Boi de Llobregat, amb una pintura de tècnica mixta sobre tela titulada "Trobar-nos" de 89 x 116 cm. El segon premi per a Mònica Vilert Barnet, de Mataró, amb una pintura de guix sobre llenç, sense títol, de 60 x 73 cm. El tercer premi se li ha atorgat a Viola Hoffmann, de Barcelona, per la seva escultura en alabastre, corda i metall titulada "Embrace, gravity and light" de 37x37x37 cm.
Concurs