dissabte 18 maig 2024
El dissabte 18 de maig es celebra el Dia Internacional dels Museus. El Museu de Llavaneres,a dos quarts de set de la tarda, farà la presentació de sis obres del seu fons, cinc de les darreres incorporacions i l'altra és un gravat de l'Antoni Tàpies del qual es celebra actualment l'Any Tàpies en commemoració del centenari del seu naixement. Les darreres incorporacions corresponen a obres de Frederica Bonay (Barcelona 1877-1947); Francisco Sáinz de la Maza (Burgos, 1900 - Barcelona, 1984); Lourdes Figuera (Barcelona, 1953); Diego Guirao (Mataró, 1956 - Barcelona, 2024) i Carme Garolera (Mataró, 1955). La presentació de les obres anirà a càrrec d'alumnes de l'Institut Llavaneres i, després de cada presentació s'interpretarà una petita peça musical a càrrec d'alumnes de l'Escola Municipal de Música de Llavaneres.