El divendres 2 de febrer, a dos quarts de vuit, inaugurem l'exposició de pintura de Rafael Romero. Rafael Romero va néixer a Badalona (Barcelona), l'any 1967. Va estudiar Belles a la Universitat de Barcelona, ​​obtenint el títol de Doctor "Cum Laude" en aquesta disciplina. Actualment és professor del Departament d'Arts i Conservació-Restauració d'aquesta universitat així com professor col·laborador de la Universitat Autònoma de Madrid (Espanya), la Universitat de Jaén (Espanya) i la Universitat de Còrdova (Argentina). També és Director del Grup d'Innovació Docent de la Universitat de Barcelona M.I.M.A (Memòria i Matèria Artística). Les seves línies de recerca actuals són les tècniques, materials i procediments pictòrics tradicionals i contemporànies així com la didàctica de l'educació artística. Com a artista, principalment en l'àmbit de la pintura, fa prop de 40 anys que mostra les seves obres a nivell nacional i internacional. Ha exposat individualment unes 50 vegades i 250 col·lectivament. Actualment és artista permanent a les galeries: Maria Nieves Martín (Badajoz), Ismes (Vilanova i la Geltrú), La Cerverina d'Art (Cervera) i les galeries internacionals Arbre Bleu al Marroc i In der Mühle a Alemanya. L'obra de Rafael Romero es pot veure en nombrosos Museus d'Art Contemporani d'Espanya com el Museu Espanyol del Gravat (Màlaga), el Museu Espanyol del Dibuix (Osca), el Museu Enric Monjo M.E.M (Vilassar de Mar), el Museu d'Art Tradicional (Madrid) entre d'altres. A nivell internacional, la seva obra es troba al Museu Cartague Salambo a Tunísia, al Museu Fueguino (Argentina), als museus Haegeumgang Theme i Fantapia a Corea del Sud, al Museu d'Art de Ningbo i al Museu Tianyige (Xina). Rafael Romero és membre de l'acadèmic comitè (AAmA Asian&African& Med& Eur i Americas International Art Exhibition (Xina) i assessor artístic del Gansi International Center of Arts del govern regional de Jianxí (Xina).

Detalls

Dates: